ثبت برند

راه كارهاي برندسازي

پنجشنبه ۲۷ شهریور ۰۴

ثبت برند

۳۴ بازديد

برندينگ

دانش برند توسط عوامل مختلف از جمله تجارب و احساسات مستقيم مشتريان از محصولات يك نام تجارى يا اطلاعات دريافت شده از ارتباطات بازاريابى آن نام، اشخاص ثالث مانند رسانه هاى آنلاين و چاپى، و ارتباطات كلمه دهان مستقيم مصرف كنندگان تشكيل و تغيير يافته است٠ همزمان به استدلال كلر، دانشمندان ديگرى مثل (Xu and Chan2010) يك مدل مفهومى براى ارزش گذارى برند هتل در نشان دادن دانش برند مصرف كنندگان توسعه دادند به عنوان مثال، آگاهى از برند، تداعى برند، كيفيت تجربه (كه از طريق تبليغات، بازاريابى ارجاع و بازاريابى خدمات ايجاد شده است. بر اين اساس، مصرف كنندگان از طريق تجربه مستقيم دانش برند را توسعه مي دهند.(به عنوان مثال، تجربه خدمات و يا كالا( و تجربه غير مستقيم )به عنوان مثال، تبليغات، بازاريابى،ارجاع (از يك نام تجارى معين) در راستاى اين منطق، درك اصالت مصرف كنندگان، كه شامل ارزيابى كلى از تجربه مستقيم و غير مستقيم در مورد يك صنعت باشد، مى تواند يكى از عوامل قابل توجه در دانش برند مصرف كننده باشد٠(به عنوان مثال آگاهى از برند و تصوير برند) در آن صنعت،آگاهى از برند به عنوان جزء اصلى از تاثير يك نام تجارى در مهمان نوازى و گردشگرى در نظر گرفته شده است (2009 ,.Boo et al )٠ آگاهى از برند به توانايى مشتريان در شناسايى يك نام تجارى در هر يك از اين دو ، حافظه خود و يا در بين ذهن مشتريان به راحتى يا بدون كمك هاى خارجى است. آگاهى از نام تجارى سه نيروى مهم براى بازاريابى يك نام تجارى را توليد مي كند. اول اينكه، مشتريان زماني كه آگاهى برند افزايش مى يابد با نام تجارى بيشتر مانوس مي شوند.دوم هنگامي كه آگاهى برند افزايش يابد، مشتريان زماني كه قصد خريد خدمات و محصول را دارند در برند تعمق مي كنند. در نهايت، مشتريان اعتماد به محصولات  و خدمات يك نام تجارى با آگاهى بالا را، به جاى توجه به مارك هايى با آگاهى كم را ترجيح مي دهند.براين اساس، اگر يك نام تجارى معلوم مي تواند توسط مشتريان به راحتى شناخته و به ياد آورده شود،آن برند شانس بالاترى براى اتنخاب از آنهايى كه نا آشنا و ناشناخته اند خواهد داشت. (2010 ,Sun and Ghiselli)

ثبت برند


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.